Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Bronikova S$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Bronikova S. 
Cognitive methods of advancement of public servants’ professional level [Електронний ресурс] / S. Bronikova // Наука і освіта. - 2015. - № 1. - С. 9-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2015_1_4
Обгрунтовано перспективність когнітивної методики рефреймінгу в галузі підвищення професійного рівня державних службовців. Розкрито внутрішні механізми методики як інструменту оптимізації ментальних стратегій та лінгвоментальних тактик управлінців та доведено її ефективність у колі управлінської проблематики, зокрема в сегменті прийняття оптимальних рішень, моделювання ефективної поведінки державного службовця. Уточнено поняття рефреймінгу як одного із способів керувати оцінкою факту в межах від негативного до позитивного аксіологічного полюсу, з метою перетворення несприятливого фактору в ресурсний для державного службовця. Доведено результативність методики, що відкриває доступ до незадіяних ментальних ресурсів і сприяє розвитку так званого горизонтального "розкутого" мислення. Розкрито філософське підгрунтя явища рефреймінгу через актуалізацію гіпотези про суб'єктивне ставлення людини до подій навколишнього світу, що випливає з ідеї ментальної репрезентації світу Е. Гуссерля. Моделюючи реальність, людина інтерпретує лише відфільтровану версію дійсності, зміна змісту чи контексту якої зумовлює зміни в поведінці й реакціях особистості. Виокремлено контекстний та змістовий рефреймінг. Запропоновано рекомендації для ко- ректного застосування рефреймінгу змісту, що трансформує всю глибинну структуру проблемної ситуації нелінійної системи державного управління. Наголошено на доцільності застосування контекстного рефреймінгу як моделі стратегічного мислення, що уможливлює вихід зі складних кризових ситуацій професійної діяльності. Виявлено вплив рефреймінгу контексту на основні рівні особистості управлінця: когнітивний – розуміння позитивного наміру; емоційний – зниження емоційної напруги й формування впевненості за рахунок відчуття керованості своїм станом; поведінковий – формування моделі майбутньої альтернативної поведінки державного службовця, що загалом увиразнює необхідність застосування новітніх креативних технологій, скерованих на максимальну оптимізацію галузевої результативності.Обоснована перспективность когнитивной методики рефрейминга в сфере повышения профессионального уровня государственных служащих. Раскрыты внутренние механизмы методики как инструмента оптимизации ментальных стратегий и лингвоментальных тактик управленцев. Доказана ее эффективность в кругу управленческой проблематики, в частности в сегменте принятия оптимальных решений, моделирования эффективного поведения государственного служащего. Уточнено понятие рефрейминга как одного из способов управления оценкой факта в пределах от отрицательного к положительному аксиологическому полюсу с целью превращения неблагоприятного фактора для государственного служащего в ресурсный. Доказана результативность методики, которая открывает доступ к незадействованным ментальным ресурсам и способствует развитию так называемого горизонтального "раскованного" мышления. Раскрыто философское основание явления рефрейминга через актуализацию гипотезы о субъективном отношении человека к событиям окружающего мира, которая следует из идеи ментальной репрезентации мира Э. Гуссерля. Моделируя реальность, человек интерпретирует только отфильтрованную версию действительности, изменение содержания или контекста которой приводит к изменению в поведении и реакциях личности. Выделены контекстный и содержательный рефрейминг. Предложены рекомендации для корректного применения рефрейминга содержания, который трансформирует всю глубинную структуру проблемной ситуации нелинейной системы государственного управления.The inner mechanisms of the cognitive methods functioning as a tool facilitating the advancement of public servants’ professional level, which presupposes the optimization of mental strategies and linguomental tactics being manifested in adequate decision-making when dealing with complicated situations and in the course of efficient interaction with communicative partners, are revealed in the article. The notion of “reframing” is specified; the philosophical basis of this phenomenon is determined; its subtypes are distinguished; the recommendations on appropriate conduct in different administrative situations are proposed.
Попередній перегляд:   Завантажити - 249.542 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського